Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

piątek, 4 stycznia 2013

Powiew lata

  Pogoda obrzydliwa. Styczeń a pogoda bliższa listopadowi. Wietrzysko, deszcz....tęsknię za latem, a przed nami jeszcze niejeden taki brzydki dzień. Siedzimy zakutani w pledy, grzejemy się herbatą z sokiem malinowym i wspominamy.
Zastanawiałam się jaką torbę pokazać tym razem. Wybrałam taką, która przypomina mi przyjemne, ciepłe dni . Może być antidotum na jesienne pluchy.                  



 Dzisiaj zaprezentuję torbę, którą uszyłam dla siebie.
Pomysł na nią przyszedł mi do głowy w listopadowy dzień, który do złudzenia przypominał dzisiejszą aurę. Świat szaro bury, zalany łzami, więc postanowiłam nieco go podkolorować.
Winorośl, z dojrzałą kiścią winogron "zagląda" przez okno.
Na tle błękitnego nieba fioletowe winogrona i soczysto zielone liście tworzą wesołą kompozycję, która przywodzi na myśl letni, słoneczny czas.
 Torba jest uszyta z ciemno brązowej skóry, lekko nabłyszczanej. Ciemny brąz kontrastuje z kolorowym widokiem okna, co jeszcze bardziej nadaje aplikacji pogodnego charakteru.
Noszę ją do granatowego płaszcza ale również do oliwkowego kożucha i muszę powiedzieć, że sprawdza się w każdym zestawie.
Do tej torby użyłam bardzo jasnej podszewki w duże, błękitne kwiaty.
Zwykle torby są wykończone ciemnymi podszewkami i ich wnętrze jest najczęściej dosyć ponure.
Jasna podszewka powoduje, że wnętrze torby jest przejrzyste, dzięki czemu dużo łatwiej znaleźć w niej kobiece drobiazgi.
Lato w środku zimy :), o to właśnie mi chodziło.









Beata

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)