Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

poniedziałek, 16 września 2013

Happy End :)

"Zgadywajka" dobiegła do mety :)
Pytanie jakie zadałam w konkursie brzmiało ..."co to jest?"
Odpowiedzi były różne i muszę powiedzieć, że był moment, kiedy pomyślałam sobie, że trochę to za trudne wymyśliłam. Nie doceniłam jednak waszej wyobraźni. Trochę trwało, zanim padła prawidłowa odpowiedź, ale Wasze pomysły, na to co może przedstawiać aplikacja, są inspirujące i kto wie czy kiedyś nie wykorzystam ich.
A oto, co przedstawia aplikacja:
Tadammmmm!!!!!
Pierwszą osobą, która nazwała obrazek była Dusia, prowadząca blog Syndrom Kury Domowej. Ona jako pierwsza, w swojej odpowiedzi napisała ......"pióra papużki"...i do niej powędruje ta torebusia:
Jury, czyli ja, miało mały kłopot z przeprowadzeniem losowania drugiej nagrody.Oczywiście nie kłopot z losowaniem, tylko z uwiecznieniem tego wiekopomnego zdarzenia, ponieważ nie było w pobliżu żadnego fotografa i musiałam sama sobie z tym problemem poradzić. Proszę więc o wybaczenie słabości poniższych zdjęć ;)
Najpierw powstały karteczki
Nie ma wśród nich Dusi, która zgarnęła główną nagrodę i jeszcze jednej, ale to za chwilę.
Karteczki powędrowały do maszyny losującej:
Nastąpił moment losowania:


I nagrodę w postaci etui
otrzyma Lidia, prowadząca bloga Życie i szycie  
Jury, obradowało jednoosobowo i podjęło decyzję o przyznaniu nagrody specjalnej dla osoby, która jako pierwsza domyśliła się, że aplikacja, to ptak ( pióra ptaszydła) i tą osobą jest GochaMi prowadząca bloga Pieskie Szycie , a nagroda jest taka:
Nagrodzone dziewczyny proszę o przesłanie swoich adresów na maila: catinabagg@gmail.com
Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję za udział w zabawie, mam nadzieję, że bawiłyście się równie dobrze jak ja :)
Beata



24 komentarze:

  1. Gratuluję dziewczynom :) kurcze no wreszcie się wyjaśniło, no chyba bym nie wpadła na to :)
    Na blogu u Ciebie zmian jeszcze nie widzę :) aż żal bierze że robisz takie cudne rzeczy...i ...sama WIESZ :)
    Buziaki :) wyczekuj telefonu:)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Ilonko, wiem.....nie umiem sama ogarnąć tego ustrojstwa, czekam aż ktoś się u mnie pojawi i coś podpowie mądrego :)
      Na telefon czekam :)

      Usuń
  2. Nie wierzę :))
    Już wierzę i bardzo się cieszę :))
    I gratuluję wygranych pozostałym dziewczynom :)
    Zabawa była fajna, lubię takie zgadywanki czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dziękuję Beato za tę zabawę :)
      Bo z tego wszystkiego nie dopisałam najważniejszej rzeczy.

      Usuń
    2. Trzeba wierzyć w swoją szczęśliwą gwiazdę :)

      Usuń
    3. Ostatnio ta wiara mocno przygasła, ale dzięki Tobie rozbłysnęła na nowo :)
      Bo ja naprawdę rzadko kiedy coś wygrywam.

      Usuń
  3. Gratuluję Szczęściarom! Piękne, pozdrawiam Ofiarodawczynię!

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa łut szczęści i odrobina wyobraźni , huraaaa, huraaa dziękuję , dziękuje pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tym, którym dopisało szczęście :)
    Dziękuję Beato za zabawę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ciebie gościć :) i dziękuję za udział w zabawie.

      Usuń
  6. Wszystkim Dziewczynom gratuluje wygranej, a Beacie swietnego konkursu, ktory byl dosc trudny (albo to ja mialam za jasne wlosy do niego).
    Fantastyczne rzeczy robisz, Beata, nie tylko torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi ja to miałam takie jaśniutkie, że nawet nie próbowałam :)

      Usuń
    2. Następnym razem coś łatwiejszego wymyślę ;)))

      Usuń
  7. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie wygranych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom, dziękuję za świetną zabawę :)
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranych :-)
    Piękne rzeczy, piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dziewczynom wygranych. A aplikacja papuzkowa bardzo ale to bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och! I ja też się z ptaszydłem załapałam! Super! Dziękuję! I oczywiście gratulacje dla pozostałych szczęściar!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako pierwsza wskazałaś na "ptaszydło" więc koniecznie musiałam to docenić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, piękne nagrody, może i mnie się uda następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)