Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

wtorek, 15 października 2013

List do Mikołaja ;)

Ogłaszam wszem i wobec, że wymyśliłam  kolejną zabawę :)

Z różnych powodów, zresztą.
Primo....ledwie co wyemitowałam 100 posta. Skromna to liczba, ale jednak okrągła ;)
Secundo.....ledwie co stuknęło 1000 komentarzy, również liczba nie porażająca, ale okrągła ;)
Tertio.....wielkimi krokami zbliża się grudzień, miesiąc obdarowywania, bo to i Mikołaj puka do okiennic, a i Anieli podrzucają co  niektórym drobiazgi pod choinkę. I proszę mi nie krzyczeć, że to jeszcze kupa czasu i tym podobne.......Czas śmiga i ani się obejrzymy, jak będziemy ich wypatrywać.
Tak więc, w mikołaja się pobawię, przez małe "m", bo wcale nie tak całkiem za darmo będę rozdawać ;)
Zabawę rozpoczynam dzisiaj, koniec planuję na 30 listopada, losowanie odbędzie się 1 grudnia,  aby upominek dotarł na 6 grudnia ;)
 Reguły zabawy są następujące :
I.....Ponieważ banerek kosztował mnie sporo pracy i zaangażowania osób trzecich, to oczywiście wymogiem jest, aby każdy uczestnik zabawy umieścił go na swoim blogu i podlinkował do konkursowego posta
II....Należy zostawić komentarz pod tym postem, najlepiej z odpowiedzią na pytanie, które poniżej.
III...Należy zapisać się do obserwatorów, jeśli ktoś ma konto na FB, to  polubić Cat in a Bag
IV....W przypadku braku możliwości zawieszenia banerka, dopuszczam sążnistego ;) posta na temat zabawy, wówczas proszę o link do takiego wpisu.
No, a teraz o nagrodach.
Nagrodą będzie torba, którą uczestnik zabawy wybierze sobie sam spośród trzech, które właśnie pokazuję :

Torba nr 1....
Koronę drzewa uformowałam z własnoręcznie wykonanej, szydełkowej serwetki :)
Torba nr 2....
Torby należą do średnio - gabarytowych ;), ok.27 x 27 cm. Zamykane są na magnes.

Torba nr 3...
Torba-worek z pięknej brązowej skóry. Średnica dna 20 cm, wysokość 35 cm.

W komentarzach, oczekuję wyboru torby, chociaż nie jest to wymóg absolutny.
Wylosowana osoba otrzyma torbę, którą wybrała. Jeśli takiego wyboru nie dokona, zrobię to ja :)
Będą również niespodzianki. Mogę nawet powiedzieć, że jedna jest już gotowa, ale trochę za wcześnie żeby ją pokazywać. Zresztą niech przez jakiś czas będzie niewiadomą dla Was ;)
Piszcie komentarz - list do Mikołaja, dajcie szansę swojemu szczęściu.
Beata
PS
Jeden z kwiatów, z tego bukietu będzie nagrodą dodatkową

43 komentarze:

  1. No ta ja przygotuję WYPASIONEGO POSTA torba podoba mi się nr.3 czyli worek jest tak pokręcony jak ja :)
    To tyle jak coś doczytam to dopiszę ..
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i stało się.... JESTEM ZAKOCHANA NA ZABÓJ. :D
    W tym momencie powinnam wkleić jakiś emotikon z uśmiechem jak banan i dwoma serduszkami zamiast oczek. :)
    Torba nr 1!!! Zdecydowanie ta i żadna inna.
    Jakby mi Szanowny Mikołaj sprawił taką torebusię, normalnie zaczęłabym ją wielbić. Zamiast na ramieniu nosiłabym ją na poduszkach. Po prostu jest cudna. :)
    A teraz idę obgryzać paznokcie ze zdenerwowania w oczekiwaniu na wielkie losowanie.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję i ja w ogonku... bo jakżeby inaczej. Wybór mam trudny... bo i pierwsza nęci drzewem ale ostatnia jest przecudna... na razie gdyby co Mikołajowi pozostawiam wybór końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja poproszę o nadzieję na posiadanie dwójeczki, Beato :) Cudo! Ale by było! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje sie obydwiema rencami :))) w nadziei na jedynke, ktora mimo ze dla mnie za mala, urzekla mnie swoim pieknem i jezeli wygram, to ja w ramki oprawie, zeby moc sie do syta napatrzec :)))
    Pozdrawiam serdecznie Mikolaja :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba numer trzy, trzy, i tylko trzy - i baneruję jak nie wiem co;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lieber, guter Weihnachtsmann, ....
    co ja piszę ;) Może dlatego, że wczoraj, w naszym domu kultury słyszałam, jak chór śpiewał już niemiecką kolędę. Ćwiczą już, moze na jakis przegląd.

    Drogi Mikołaju, po długim namyśle poproszę o torbę numer dwa :)
    Wszystkie się mi podobają, ale ta najbardziej. I widzę, że nie tylko mi ;)
    Na blogu oczywiście zawieszam, co trzeba i notkę popełnię, później :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko! Wszystkie torby są cudne i wszystkie warte by je mieć! Jestem pełna podziwu dla Twego kunsztu i pomysłowosci. Mnie najbardziej podoba sie torba nr 2, ale w razie czego, to ja nie mam gdzie z taką torbą chodzic. No bo co? Do lasu czy na zakupy we wsi nie wezmę!Za piekna! Moze skarby w niej jakieś bym trzymała? I pieściła ja zazdrosnym dotykiem? Sama nie wiem!
    Ale usmiecham sie z podziwem i sympatią na myśl, ze chcesz sie zabawic w Mikołaja i tak obdarować kogos swoimi cudownymi dziełami sztuki!
    Postaram sie umieścić banerek u siebie - o ile mi sie uda, bom durnowata z techniki blogerskiej!
    A na razie serdecznosci moc zasyłam! Gratulacje z powodu 100 postów i 1000 komentarzy oraz zyczenia dobrego, pełnego usmiechu dnia!:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, czemu ja nie mam takiego talentu?
    Nie umiem nawet zdecydować co do torebki, wszystkie są świetne, ale chyba poproszę o numer 2:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, ale dwie pierwsze za małe by pomieścić wszystkie moje skarby.
    Piszę się na "trójeczkę" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, gratuluję Ci okrągłych cyferek, ale jeszcze bardziej gratuluję Ci Twoich pasji i tego, że umiesz się dzielić radością z innymi!
    W Św. Mikołaja wierzę niezmiennie mimo upływających lat, bo ciągle jest we mnie dużo dziecka.
    Gdyby Mikołaj przyniósł mi torbę nr 1, zaśpiewałabym nawet ładną piosenkę:-)))))))
    Życzę Ci też pięknych prezentów od Św. Mikołaja i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia na kolejne, blogowe święta!
    Trafiłam od Mirki i cieszę się bardzo:). Cuda tworzysz! Kolejny raz w życiu zachwycam się zdolnościami szyciowymi...
    Chętnie staję w kolejce po torbę numer 1 .Mimo wahań, wygrała - jest jak obraz...... Pozdrawiam serdecznie i dobrych dni życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny okrąglaków życzę! Nie może mnie tu zabraknąć, szczególnie, że już mam przyjemność obcować z Twoim wytworkiem przepięknym! Torba nr 1 jest wręcz stworzona dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się. Podoba mi sie torba nr 1 i 3 i wygrywa nr 3. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedynka, Jak w raju, jest drzewo, jabłko, tylko Ewy tam brakuje:)))

    Banerek zwieszam, obserwatorką już jestem, tylko nie kumam nic z tych kręgów. Co to za franca jest?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem oczywiście dzięki Ilonie i bardzo się cieszę,bo torby masz piękne.Jak dla mnie najpiękniejsza jest ta z drzewem.Chętnie więć staję w kolejce,może mi się poszczęści i oczywiście zapraszam do siebie na mojego bloga,trochę o gotowaniu,trochę o dekoracjach ,trochę o moim sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. staję i ja w kolejce po mikołajkowe szczęście , bo cudne torby tworzysz ,a ja mam hopla na punkcie torebek ;p
    w razie czego podaję numerek 3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłam i ...zdębiałam! Z wrażenia. List do Mikołaja. Ciekawe... Dla takiej torby stanę na rzęsach, a nawet brwiami się podeprę:-). Jeśli można poprzebierać jak w ulęgałkach, to ja się piszę na Nr.1.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mam wkleić ten banerek z kotkiem? Proszę o jakiś przystępny instruktarzyk.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Twój blog już od czasu blogowych spotkań u Ilonki. Całym sercem podziwiam Twoje szyciowe dzieła, bo ja nie bardzo kocham się z maszyną do szycia. Od razu po opublikowaniu posta z rozdawajką chciałam się zapisać, ale tego nie zrobiłam bo przez kłopoty z blogerem nie udaje mi się na bocznym pasku umieścić linka do Ciebie, a więc spełnić wszystkich wymogów Twojej zabawy. Dzisiaj jednak pomyślałam "raz kozie śmierć" najwyżej wykluczysz mnie z losowania. Spróbować jednak muszę, bo torba nr 1 będzie mi się śniła po nocach. Moje kolory, a właściwie wszystko mi się w niej podoba. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym chciała bo torebki cudne ale szczęścia w losowaniach nie mam...Tak sobie myślę, że chciałabym wszystkie ale jednak najbardziej nr 3

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda torba ma to COŚ. Bardzo trudny wybór :(
    Najbliższa memu sercu stała się 2 choć i pozostałe też z przyjemnością bym nosiła :)

    na fb i obserwująca - Miłosława Zajutrek
    na blogu - http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wkomponuję się w kolejkę ze wskazaniem na torbę nr 2 i melduję, że banerek na pasku bocznym tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    FB - zalajkowany : roma roma
    Obserwuję od jakiegoś czasu, acz nienachalnie, choć zazdroszczę umiejętności.
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj,
    super nagrody, torba 2 i 1 jest super, ustawiam sie w kolejce, pozdrawiam, ania, banerek jest nu mnie,pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja w kolejkę się ustawiam. Wszystkie torby mi się podobają, ale jak już mam wybierać to 3 wybieram zdecydowanie. Banerek u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bezwzględnie torba nr 1 Jest przepiękna! Mikołaju ,do tej pory przynosiłeś mi głównie rózgi,czas się zrehabilitować! Proszę o torbę Nr.JEDEN!!! Banerek na blogu kociafrania.blogspot.com.FB-Barbara Wodnik

    OdpowiedzUsuń
  27. Drogi Mikołaju, jak byś wleciał do mej chatki,
    to podeślij mi torebkę od zdolnej Beatki :D.
    Torebeczkę (nr 2.) beżowa w taki biały wzorek ,
    na widok której mam dobry humorek :D.
    Będzie jej u mnie dobrze , będę ja kochała ♥ ♥ ♥,
    i na wyjścia rożne- często ze sobą brała :D.
    Spełnij moje życzonko, a obiecuje że ...
    ...że będę caaaaaaaaaały rok grzeczna
    i wciąż uwielbiała Cie :D

    Kinga W.

    P.S. Mikołaju na stoliku zostawię ciasteczka i mleko :D ale nie obiecuje że nie spałaszują ich moje koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osiołkowi w żłoby dano... I tu problem, bo żłobów jest aż trzy!.
    Wszystkie torby cudne, ale ja bardzo lubię takie troszkę szalone, pomysłowe!
    Poproszę o jedynkę lub trójkę! Wybór zostawiam losowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochany mikołaju marzy mi się torba nr 1 :) Cudne wszystko co z niebieskim :)
    Warunek I II i III spełnione :) Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby mikołaj wpadł w mój komin z torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebeczka numer dwa uśmiecha się do mnie szeroko jak i ja do niej bo urzeka swą fakturą i kolorystyką! Z nadzieją na szczęście ustawiam się w kolejczkę ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się w kolejce, troszkę długa, ale może się uda! Wybieram torebkę z drzewem:-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach jak tu klimatycznie :))) Z przyjemnością zostaję na dłużej :)
    I proszę, przekaż Kochanemu Mikołajowi, że mi bardzo, ale to bardzo podoba się torba z numerem 1. Inne też są piękne, ale jedyneczka dla mnie idealna! I dodaj jeszcze, że jestem grzeczną dziewczynką ... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochany Święty Mikołaju !!!
    Zbliża się Twoje Święto, dlatego ja, babcia wnukom postanowiłam również napisać do Ciebie list z moim życzeniem.
    Potrzebna mi torba, a tutaj znalazłam przepiękną. To torba - worek nr 3. Jeżeli to zbyt duża prośba, to etui z czerwoną różyczką również mnie uszczęśliwi.
    Bardzo Cię proszę Święty Mikołaju o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Będę bardzo grzeczna !!!
    Zostawię uchylone okno oraz poczęstunek na stole.
    Pozdrawiam Cię serdecznie oraz życzę Ci dużo zdrowia, sił i cierpliwości, żebyś mógł wszystkich uszczęśliwić.

    Ps. Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mikołaju, proszę skromnie, torbę "pierwszą" wyślij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochany Święty Mikołaju! Mam kota na punkcie kota i marzy mi się kociątko ukryte w drzewnej torbie. Byłam grzeczna zawsze, kiedy spałam, w kłębek zwinięta, przez sen uśmiechnięta. Równie grzecznie wyjadałam do czysta i bez kapryszenia czekoladę. Kiedy nadchodziła pokusa jakiegoś szaleństwa, jak choćby sprzątania, grzecznie siadałam w kąciku i czekałam, aż mi przejdzie. W poczekalniach u lekarza czy w kolejkach pocztowych lub urzędowych, zamiast ćwiczyć kuchenną łacinę, grzecznie liczyłam muchy w kloszach od lamp. I jestem tak grzeczna we wszystkich odcieniach fioletu, że można pomylić mnie z aniołkiem na niebie malowanym zachodzącym słońcem. Buziaki ślę i kociopozdrawiam, a śliczny bannerek tu: fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. o kochany Swięty Mikołaju zobaczyła i się zakochałam w tej torbie nr 1 jest taka jak dla mnie sworzona(skąd wiedziałeś)a z racji tego ,że Ci bardzo pomagam bo szyję zabawki które Ty dajesz dzieciom to może mam małego plusa....Anetka

    OdpowiedzUsuń
  37. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    I like No.3. bag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  39. Były wyniki? Kogo odwiedził Mikołaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki są w poście "Tadam...tadammm !!!!", z 1 grudnia :)

      Usuń
  40. Zapraszam do dodania następnym razem zabawy na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)