Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

piątek, 1 lutego 2013

Nareszcie

Miało być dzisiaj w biegu, miało być szukanie chwilki na herbatę....a tu luzik zupełny:)
Tak więc poniedziałkowy plan, zrealizowałam dzisiaj....poślizg spory,ale ważne że się udało :)
Szybkie zakupy i do maszyny.
No.... nie od razu do maszyny, bo musiałam podumać nad wykrojem. To pierwsza moja taka torba i trzeba było trochę nad nią pomyśleć. I jeszcze zmieścić się w określonych wymiarach.
Miało być coś nie z tej epoki ;)

Materiał, to tapicerska obiciówka, dosyć masywny, w piękne kwiaty w kolorach jesieni.
Początkowo, cała miała być z materiału, ale stwierdziłam że praktyczniej będzie uszyć spód i boki ze skóry. Brązowa fajnie skomponowała się z kolorystyką reszty.






Szlufki z boku są przygotowane do paska na ramię, tylko trzeba kupić  porządne "karabińczyki", bo muszą udźwignąć 10 kg bagażu.





Wnętrze wykończyłam czerwoną podszewką, bo lubię kontrasty ;)
Całość jest zamykana na zamek błyskawiczny.



Zdjęcia nie najlepszej jakości ale cały czas się uczę :)

.Beata

2 komentarze:

  1. torebka śliczna! Tylko te uszy bym zmieniła... nie mam pomysłu na jakie.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżanko, to jest duża torba 55 x 40 x 20, więc te uszy muszą być spore, ale jeśli wpadniesz na jakiś inny pomysł, daj znać, każda uwaga jest cenna :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)