Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

środa, 20 lutego 2013

Byle do wiosny

Wiosna tuż, tuż....ale zima jeszcze nie odpuszcza. W tym roku wyjątkowo mi się dłuży. Mam już dosyć kozaków, szalików, czapek..no czapek nie noszę, ale przecież mogę mieć dość ;)Poranne skrobanie samochodu, no albo latanie z łopatą...wychodzi mi już bokiem...o.
Tęsknię za wiosną !!!!!!! I z tej tęsknoty dzisiaj takie, a nie inne torby będą.


Worek słoneczny, w ciepłych kolorach. Podszewka w brązach i pomarańczach.











A tu zieleń i kwiaty :)













I żeby uzupełnić paletę barw dwa kolejne etui ;)


Na czerwonym, intensywnym tle, taki sobie zielony bratek.
Na zdjęciu z kluczami, ale oczywiście można w nim schować telefon.







Tulipanek na ciemnym, brązowym tle :)







Podobno bociany wracają, to niech ta wiosna też się w końcu pokaże :)
Beata

7 komentarzy:

  1. Też czekam na wiosnę z utęsknieniem :-)
    Worek pierwszy , etui pierwsze mi się podoba ,
    bo jasne i słoneczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tulipanek to już taki zwiastun dnia kobiet:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie czas na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna tego nie wie, niestety ;)Zima trzyma i nie chce puścić .

      Usuń
  4. Jak kupię nowy telefon, to zgłoszę się po etui :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)