Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzmy sobie.....

Grzyby na zupę namoczone, owoce na kompot także.....
Stroik "skomponowałam"...makowiec upieczony i moja ulubiona strucla orzechowa, też już gotowa :)
Jak zwykle, gdy człowiekowi zależy, to nie bardzo się udaje....trochę strucla popękała w pieczeniu, ale mam nadzieję, że będzie smakować jak należy ;)
Choinka, ta pod którą jutro pojawią się prezenty ;) rozkokosiła się w pokoju.
Od wielu lat, ubieram ją szmacianymi zabawkami...bo koty uwielbiają uprawiać na niej sporty różnego rodzaju...ze skokami w dal włącznie ;)
Dom pachnie ciastami, suszonymi grzybami i śliwkami...nic tylko zacząć świętować ;)

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!
Życzę Wam cudownych, rodzinnych Świąt, byście ten czas spędzili z ludźmi Wam bliskimi, a jeśli to niemożliwe, życzę Wam by te kilka świątecznych dni, było wytchnieniem od codziennych kłopotów.
Beata

17 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie kochana życzę wszystkiego co dobre - niech się dzieje :)
    Ależ Ty masz piekną choinkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się tylko dobrze dzieje :)
      Choinki innej mieć nie mogę, bombki na strychu zalegają :)

      Usuń
  2. I ja teraz dopiero usiadłam. :)
    Miłych świąt, Beato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie. U mnie też jakoś spokojniej i świąteczniej się porobiło. Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego świętowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! i dla Ciebie Wesołych Świąt:) choinkę masz REWELACYJNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych , zdrowych i radosnych Świąt życzy
    Klub Kota :-)

    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za serdeczne słowa :)
    Miłego świętowania !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spękania nieważne, ważne, że dobre :))
    Wesołych świąt, Beatko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwych Świąt :)
    Ozdoby cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko kochana! Raz jeszcze Wesołych Świąt życzę, bo przecież dobrych myśli i z serca płynących życzeń nigdy nie za wiele!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No to jeszcze raz po życzeniach! Cieplutkich i odpoczynkowych życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwego przeżywania Cudu Betlejemskiej Nocy i prawdziwej Miłości Tobie i Bliskim Twemu sercu życzę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych resztek swiat. Duzo dobrych wspomnien poswiatecznych! - Twoje moje Echo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)