Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Żegnaj !!!!!.....

Stary rok, pomału pakuje walizki i zabiera się w siną dal.
Jakoś nie bardzo go żałuję. Już w styczniu pokazał mi, że nie będzie łaskawy dla mnie.
Przyniósł mi sporo kłopotów i zmartwień. Szarpałam się z nim, walczyłam i jestem zmęczona.
Chyba po raz pierwszy, dokonuję swego rodzaju podsumowania, odchodzącego roku. Nie wypada to dla mnie zbyt dobrze, zaliczyłam więcej porażek niż sukcesów.
Z ulgą mówię "ŻEGNAJ STARY ROKU!.... pozabieraj te wszystkie smutki, żale. Zabierz kufry pełne starych śmieci. Posprzątaj ten bałagan, którym zatruwałeś mój spokój...spakuj się dokładnie....i idź sobie, byle dalej !"
Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!!!
Beata

18 komentarzy:

  1. Masz rację niech się stary rok pakuje, czekam na Nowy Roczek :)
    Cmoki :)




    OdpowiedzUsuń
  2. Bywają różne lata w życiu każdego z nas! Życzę Ci Beatko szczęśliwego nadchodzącego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się z optymizmem patrzeć w przyszłość ....

      Usuń
  3. jak to mówią po chudych latach pora na tłuste!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten, który przyjdzie, ma przykaz być o wiele lepszym! Nie ma wyboru, jeśli nie chce być potraktowany odmownie:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Ja również życzę Ci dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. I zawsze, co roku mam nadzieje na Nowy - lepszy Rok. Czy tak się stanie?
    Oby i Tobie i mnie i innym się wiodło w tym 2014. Modle się, medytuję, afirmuję....
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie tez nie byl laskawy, zwlaszcza jego koncowka, wiec z nadzieja czekam na nowy, moze sie polepszy...
    Dosiego, Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech będzie dla Ciebie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak już nie będzie lepszy to chociaż niech nie będzie gorszy:))) Wsiego dosiego:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Beatko! W przyrodzie jest jakaś dziwna równowaga - nawet, gdy nam sie wydaje, że jej nie ma. Jest słońce i deszcz, wiosna i zima. Pora smutków i radości. Trzeba cierpliwie robić swoje i wierzyć w dobro i sprawiedliwośc.
    Najwięcej jest chyba w zyciu tych chwil splątanych z czarnych i białych nitek. Dziergamy na drutach szary sweter codzienności a między jego oczkami przebłyskuje czasem i zachwyca złota, czy srebrna nić...
    Życzę Ci Beatko wielu takich złotych i srebrnych nici w nadchodzacym roku. Spokoju w duszy i wokół Ciebie. Pogody serca i pogody za oknem!
    Ściskam Cie serdecznie!:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jest, spakuj gościa i niech idzie w swoją stronę.
    Porażki są wpisane w nasz los i plotą się z sukcesami i pięknymi chwilami.
    Niech piec Ci zatem już nie bzyka;), żabka chodzi równiutko, niczym szwajcarski zegarek :)) a nowe pomysły płyną szerokim strumieniem, dają radość tworzenia i zamieniają na miłą gotówkę, jeśli tak sobie życzysz ;)
    Wszystkiego najlepszego w tym nowym roku, Beatko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie życzę Ci, anby Nowy Rok był dużo lepszy i zamiast smutków przyniósł wiele powodów do radości! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)