Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Obrus na święta :)

Dawno, dawno mnie tu nie było. Czas jakoś tak pędzi, że trudno mi znaleźć chwilę żeby zasiąść i coś napisać :)
Poza sprawami tzw. codziennymi, które ostatnimi czasy kopały mnie w tyłek, znajdowałam jednakowoż czas, żeby zająć się przyjemnościami.
Na obecną chwilę największą przyjemność czerpię z dziergania :)
Jakiś czas temu znajoma zamarzyła o obrusie szydełkowym. Wzór wybrany, kolory zostały ustalone, kordonek w ilościach niemal hurtowych, nabyłam. I leżało toto i robiło mi wyrzut sumienia. Z przerażeniem patrzyłam na "wór" kordonka, a ogrom przedsięwzięcia mnie normalnie paraliżował. Najgorzej zmobilizować się i zrobić pierwsze oczko ;), potem to już leci......

To moje dzieło w pełnej krasie:)..........no takiej pół pełnej......

Tu uzupełnienie powyższej krasy ;)))

A tu rzut oka na detal :)))

I jeszcze raz , dla prezentacji kolorów :)


Wymiary 170 x 110 cm.
Obrus ma być stosowany tylko i wyłącznie w święta......tak postanowiła jego właścicielka.
PS. Prezentowany dzisiaj wzór wykorzystałam już kiedyś
Beata

7 komentarzy:

  1. Ale jaki powrót! Od razu z grubej rury:D Ja bym prędzej umarła niż takie wielache cudo wydziergała! Podziwiam z całego serca takie dzierganie! Przepiękna serweta, wcale się nie dziwię, że będzie używana tylko od święta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię za tą misterną robotę. Całość prezentuje się rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, jak dlugo zajelo Ci wydzierganie tego cudenka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)