Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

piątek, 28 grudnia 2012

Moje pasje -rękodzieło

Rękodzieło towarzyszy mi od najmłodszych lat. Osobą, która wprowadziła mnie w świat "ręcznych robótek " była moja babcia. To ona pokazała mi szydełko i nauczyła posługiwać się nim. Od najmłodszych lat malowałam, rysowałam, szydełkowałam, szyłam, haftowałam i na wszelkie sposoby ozdabiałam otaczający mnie świat.
Ogromną frajdę sprawia mi szydełkowanie...firany, obrusy, abażury.



Przez te wszystkie lata moją ogromną pasją były buty i torebki. Zawsze poświęcałam sporo czasu na znalezienie wyjątkowych, niepowtarzalnych egzemplarzy. Nie było łatwo znaleźć coś ciekawego i jednocześnie na miarę mojego portfela. Pomimo, że teraz sklepy oferują dużo większy wybór niż w latach 80, to znalezienie kolorowych "wesołych" butów czy toreb nie jest rzeczą łatwą. Nadal w większości sklepów obserwuję swego rodzaju "zachowawczość" producentów w doborze kolorów i fasonów. I tak sobie pomyślałam, że butów, to ja nie wyprodukuję....ale torby?...czemu nie!

Chcę tutaj prezentować wszystkie swoje pasje, ale myślę, że najwięcej miejsca poświęcę na pokazanie tej ostatniej...TORBY.

Zapraszam, z wielką radością powitam każdego gościa :)
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)